zondag 26 september 2010

Alweer 2 dagen verder....

                                                 
<>
Aankomst bij woonzorgcentrum
...na vrijdag! Wat hebben we een mooie dag gehad en wat hadden ze mooi weer, het bleef droog en er zijn prachtige foto's gemaakt. Om 9.45u kwam het bruidspaar aan bij het woonzorgcentrum, de grote zaal was "gevuld" met vrijwilligers, medewerkers en natuurlijk de bewoners; allemaal in zondags kledij en de krul in het haar, zo mooi, het was voor de ouderen echt een feest waar naar uitgekeken werd. Hierbij een foto collage;

Toegesproken door de leidinggevende





Ook hadden de bewoners een poster gemaakt die onder de boog kwam te hangen, de duifjes van Internet gekopieerd en uitgeknipt, op taartkleedjes geplakt, een roze lint verbind de duifjes met daartussen twee ringen.
De bloemen gemaakt door de bewoners zelf, van (uiteraard) roze vilt en tule (oude klamboe) afgewerkt met een donkerkleurig hart met lint en parel.

En dit waren de (echte) bloemen van de daggasten











Een prachtige morgen voor iedereen!

En dit cadeau hebben wij (manlief, dochter en ik) het bruidspaar aangeboden, twee tortelduifjes (atelier Tintangel) op een hart en daaraan 2 hartjes (stof van haar eigen bruidsjurk) met daarop een extra half hart om een envelopje met inhoud in te doen.
 Het bruidspaar heeft gevraagd of ik het ringenkussentje wilde maken, wat ik een hele eer vond. Het is van de stof gemaakt van haar trouwjurk een vierkant 20cm. bij 20 cm. en daarover heen een breed donkerroze lint met in het midden een roze parel. uit de roze parel komt een klein smal lichtroze organzalint waar de twee ringen aan vastgeknoopt werden.







En dit kleine mannekke mocht het aanbieden; zo aandoenlijk!


Al met al een geweldige dag om op terug te kijken, het was heel bijzonder, zowel op mijn werk als prive stond deze dag al lang gepland op de kalender. Ik heb er intens van genoten en geniet nu eigenlijk nog, de reacties van bewoners en het ernaar toeleven, het was echt een waar feest. We zijn creatief druk geweest en hebben eer van ons werk gehad en als je dan die vrijdagmorgen alle mensen zo blij en dankbaar ziet genieten en het bruidspaar dat zo straalt en dankbaar is voor deze morgen, dan denk ik; wat heb ik toch een leuke baan!
Lieve groet van mij!

2 opmerkingen:

  1. Wauw Ida, je nieuwe blog ontdekt en je hebt niet stil gezeten zeg. Wat een leuke kado's heb je gemaakt. Ga zo door, liefs Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk creaties! Orgineel! Mooie foto`s!

    BeantwoordenVerwijderen