woensdag 26 januari 2011

Bloeme 1 en 2

Ik volg een cursus zonnekind popjes maken, de eerste was Jippie en nu is Bloeme 1 gemaakt;

Bloeme is een knuffelpopje gemaakt van Nicky Velours stof, heel lekker zacht.


De eerste Bloem had ik nogal veel opgevuld met schapewol, waardoor ze niet kan zitten, dit vond ik wel jammer en daarom heb ik een tweede Bloeme gemaakt maar minder opgevuld. Deze kan dus wel zitten.




Wel grappig, twee dezelfde popjes en toch zo verschillend. Maar beiden heb ik toch wel schik van.







En dit is tot nu toe mijn drietal; Jippie en Bloeme 1 met Bloeme 2.




Op naar het volgende project, ik weet zelf nog niet wat, dus dat is voor ons allen een verrassing!

Lieve groet van mij!

8 opmerkingen:

  1. Ida,wat ziet dat er gewelgig uit!!! Heel mooi! Je mag trots zijn op het resultaat!

    Liefs Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk drietal! Echt snoepjes! al doende leert men! ;) ze lijken me inderdaad erg lekker zacht, en knuffelbaar! Heerlijk!

    Groetjes, Jeanine.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ida, wat een schatjes!! hoog knuffelgehalte!!

    Goodgoan, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Idat wat een geweldige popjes zijn dit!! Leuk op dit op een cursus te doen. Ben benieuwd wat de volgende gaat worden, succes!
    Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat zijn ze lief geworden! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind vooral die lekkere dikke ronde buikjes zo heerlijk gezellig aandoen. Succes verder! Groetjes, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je superleuke popjes gemaakt.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hè Ida wat ziet dit er stoer uit zeg. Waar volg je de cursus? Het is een succes, nu al drie op een rij. Liefs Mar

    BeantwoordenVerwijderen