donderdag 17 februari 2011

Hoera, een Award!


Deze award mag ik doorgeven.

*Je maakt een verwijzing naar de blog en/of persoon die je de Award heeft gegeven
*Geef vervolgens de Award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs
*Laat een berichtje achter op deze blogs dat ze een Award gewonnen hebben.
*En het is de bedoeling dat er vooral aandacht wordt gegeven aan beginnende of nog niet zo bekende blogs

Ik wil de blog doorgeven aan:
Anita, een gezellige weblog met heel veel op viltgebied en eigen creaties, ook verteld Anita altijd heel gezellig het één en ander erbij.
Jeanet, ook zo'n leuke weblog,met allerlei gezellige dingen waaronder (hoe kan het ook anders) Vilt!
Ilonka, sinds kort een weblog waar ze haar huis/tuin/hobby en keukenpraatjes op schrijft, gewoon gezellig om steeds te lezen. Ook heeft ze een hele mooie webwinkel.

Helaas ik mocht er maar drie opgeven om deze award door te geven, eigenlijk verdiend iedereen zo'n award!

Bedankt voor de Award meid, je hebt mijn dag weer goed gemaakt, je verdiend een hartje! ;-)

Lieve groet van mij!

6 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd met je award en wat heb je weer leuke dingen gemaakt.

    groetjes gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dankjewel lieve Ida, ik voel me helemaal vereerd met deze Award! Mag ik hem nu ook doorgeven? Groetjes, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ida!! Jij ook gefeliciteerd met je Award!!!..

    Leuk hé om zo verrast te worden!

    Groetjes, Jeanine.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ida
    We zijn even aan het uitproberen hoe je een reactie kunt plaatsen op je leuke website.

    Gr. Albèrtje en Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yeeeaaaahhhh wat ontzettend leuk! Ik ben er oprecht blij mee en best wel een beetje trots. (klinkt dat een beetje verwaand?) Ik ga hem plaatsen en denk druk na over de toekomstige winaars! Dikke kus en knuffel van Smoek

    BeantwoordenVerwijderen