dinsdag 17 mei 2011

Niet vervelen....

Ik kan me niet voorstellen dat er nog mensen zijn die zich kunnen vervelen, ik hoor dus zeker niet bij die categorie. Ik heb de afgelopen zes dagen vrij gehad en zou er nog wel zes thuis kunnen zijn. Kijk maar even mee;

Het herfstquiltje van Maaike Bakker zit zover in elkaar dat de rand en ophanglussen afgewerkt kunnen worden....




Van de kinderen kreeg ik voor moederdag dit prachtige boek, een aanrader voor de patchwork/quilters onder ons. Achterop staat; Heel geschikt voor mensen met veel ideeen maar weinig tijd!





 Ik doe mee met een quiltje met veel stitchery. In het klosje zit een rechthoekig blokje waar iedere maand een andere stitchery in komt. Het is dus iedere maand een verrassing!
Wil je ook meedoen? Kijk dan bij http://www.sandraskeus.nl/
Sandra heeft iedere maand een hele gezellig nieuwsbrief met gratis patronen en linken leuke websites, en....een lekker recept!


En tot slot; mijn 5 sterren blokken zijn af voor de tafelloper, nu nog de rand eromheen en ik kan gaan sandwichen! Donderdagavond heb ik weer 'les' dus wordt vervolgd.....

Lieve groet van mij!

5 opmerkingen:

  1. Nou Ida, jij zit zeker niet stil. Wat heb je weer een mooie dingen gemaakt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw!! dat ziet er mooi uit Ida!

    ik vind de blauwe tafel loper erg mooi van kleur! en je hebt les hierin! Wat leuk zeg! je hoeft je op deze manier ook zeker niet te vervelen!

    Je bent verwent zie ik met moederdag!

    Groetjes, Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ida.
    Heb een tijdje niet bij je gereageerd.
    Maar je werkstukken die je gemaakt heb zijn nog steeds erg mooi.
    Je loper ziet er schitterend uit zeg mooi hoor die blauwe blokken.
    En het boek wat je voor moederdag heb gekregen heb ik ook een heel mooi boek he!

    Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie craties heb je gemaakt en zo mooi gemaakt allemaal!! Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig boek, en een prachtige dingen heb je al gemaakt. En dat met weinig tijd?? Hoe doe je dat toch allemaal Ida, knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen