zaterdag 22 oktober 2011

Leuk!

Ik heb zojuist een leuke quiltweblog ontdekt; http://twopatchladies.blogspot.com/
en ze hebben een verloting; stuur ons een limerick!
Ik heb er ook één ingestuurd.

En deze hebben ze zelf op de site staan, in de eerste kan ik me heel goed vinden;

Er was eens een quiltster uit het boerenland
die dook elke dag in haar lappenmand

Het huishouden deed ze met de Franse slag
Zo kon ze fijn quilten iedere dag

Blij zei ze: ik leef met mijn hart en niet met mijn verstand


En in de tweede kan mijn man zich helemaal vinden haha;

Er was eens een quiltster uit 't Gooi
die vond lappies verzamelen wel mooi

ze verzamelde ook bandjes en knopen
zelfs kleine snippertjes stof liet ze niet lopen

manlief verzuchtte, wat moet je met die "zooi"

Dit is het paddestoelhuis met kaboutermannetje van Pippilotta. Inmiddels zijn ze uit logeren en staan ze in een verzorgingshuis in de polder.

Lieve groet van mij!

1 opmerking: