maandag 19 maart 2012

Landleven quilt

Samen met mijn oudste zus ben ik een landleven quilt aan het maken, het wordt gemaakt d.m.v. paper piecing, de eerst blokken zijn inmiddels af; 
Dit gaat het worden maar dan in mijn eigen kleurtjes

Het hondenhok

het eerste kuikentje zie je het piepkleine snaveltje onderaan? Met het tweede kuiken heb ik ruzie, dus de eerstvolgende keer wordt dat een hulpvraag haha

Het hek, waar er nog zeven van gemaakt moeten worden ;-)

Het varken

het is even een 'gepruts' maar als het dan eenmaal af is dan heb je ook wat, en het geheel lijkt me echt prachtig worden, echt een pronkstuk aan de wand!

Lieve groet van mij!

1 opmerking:

  1. Wat enig Ida! En je schiet al op ook hoor! Dat wordt zeker een pronkstuk. Leuk ook dat je het samen met je zus doet.

    BeantwoordenVerwijderen