dinsdag 5 oktober 2010

Herfst!

Ik heb maar weer eens de herfstspullen te voorschijn gehaald, altijd weer een verrassing wat er uit de doos komt, meestal zit ik dan van "o ja, die had ik ook gemaakt" en "o ja, dat is waar ook"

Heerlijk om al die spullen weer te zien en uit te stallen.







Deze grote paddestoel krijgt binnenkort kleintjes...let maar op...
Dit stel zit ook zo lekker te genieten bij het vuurtje.

Ik verheug me alweer op die avonden met het kacheltje aan en een goeie (liefst romantische) film.


Lieve groet van mij!

3 opmerkingen:

  1. ben benieuwd naar de kleine paddestoelen de grote vind ik al prachtig.

    Groetjes gerda
    www.deviltentol.web-log.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk je herfstcreaties, ik heb vandaag nog genoten van zo'n heerlijke nazomerse dag!
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk he om alles weer te voorschijn te halen en alles een plekje te geven. Je spulletjes zullen vast een mooi plekje krijgen. Het lichtje is schattig. Kijk ze daar zitten met z'n tweeen.
    Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen