zondag 3 oktober 2010

Lampionnevrouw met kind

Dit is een patroon van Atelier Amaranth, Lampionnevrouw met kind.

Voor het eerst heb ik met een wolballetje het hoofdje gemaakt en ik moet zeggen; dat beviel me zeer goed! Elke keer als ik een hoofdje maakte mankeerde er wel wat aan, en het levert zere vingers op. Het komt dan ook echt precies om een goed hoofdje te maken, de kenners onder ons weten denk ik wel waar ik over praat/schrijf.

Het hoofdje van het kind is gemaakt van een wolballetje en die van de lampionnevrouw moest ik wel zelf maken omdat ik die maat wolbal niet had. Ben niet helemaal tevreden met het resultaatvan lampionnevrouw, de vorm van het hoofd is nog niet helemaal naar mijn zin.  Nog maar even oefenen denk ik. Ze heeft een omgekeerd lampionnetje in haar armen gevuld met eikeltjes, daar ga ik weer mompelpaddestoelmannetjes (Mooi scrabblewoord haha) van maken.  Lieve zonnige warme groet van mij!

1 opmerking: