zaterdag 11 december 2010

Mama/dochterdag!

Vandaag was het Mama/Dochterdag, samen gingen wij er een dagje op uit, zo gezellig en leuk!


We zijn naar Oosterstreek geweest naar de viltboerderij Niels Holgersson, een prachtige boerderij voor vilt liefhebbers, werkelijk alles op dat gebied is er te koop.
 Ik ben er al verschillende keren geweest, maar dochterlief nog nooit en ze wilde wel eens zien waar mams de verslaving van vilt heeft opgelopen, direkt bij binnenkomst werd het haar duidelijk haha


We hebben ons de hele ochtend vermaakt, leuke mensen uit friesland ;-) ontmoet, wel vier keer alles bij langs gelopen, en steeds weer nieuwe popjes en patronen ontdekken, het hield niet op.
Dit zijn de inkopen...


Dit boekje kreeg ik van een lieve vriendin, ze kwam naar me toe en zei, ken jij dit  boekje? Nee, zei ik, Dan is hij voor jou! Wauw..is dat niet lief?








Er staan heel veel leuke patronen in o.a. dit beertje om zelf te prikken, dus gelijk ook dat maar ingekocht want dat wil ik ook wel eens proberen, zo'n grappig beertje prikken, ben benieuwd of het gaat lukken.

En tot slot......vandaag heb ik deze brief gepost, het is een Kerstswap!
(Swap = ruilen, omwisselen) Ik ben lid van "Het Poppenhoekje", een club waarvan iedereen dezelfde hoby heeft, in ons geval, vilt, seizoenspopjes e.d. Het idee kwam van de beheerdsters; je maakt iets van vilt dat in een envelop moet passen, op 11 december post je dit. Je kon je opgeven en alle namen werden gehusseld en iedereen kreeg een persoonlijk adres om de envelop met inhoud naar toe te sturen.

Vandaag is dit gebeurd en nu maar afwachten, hopen dat de post ook meewerkt en niet staakt. Ik kan er nog geen foto van plaatsen want de ontvangster moet hem eerst bekijken, dus dat komt volgende week. Ben dan ook zeer nieuwsgierig naar wat ik krijg en van wie, het is best leuk, voor mij was dit de eerste keer dat ik aan zoiets deelneem, moet zeggen dat ik het wel heel leuk vind, ook spannend, want wat zal ze er van vinden?

Wordt dus vervolgd....

Lieve groet van mij!

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je naar Niels geweest bent! En leuke dingen aangeschaft. Het pakketje van P&P heb ik ook voor 2 weken terug gekocht. En wat ligt er toch boven in die verschillende kleurtjes?
    Wat lief zeg dat je dat boek hebt gekregen.

    Ook ik heb vandaag de swap op de post gedaan. Toch spannend he!

    Leuk dat je zo'n fijne dag hebt gehad.
    Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoihoi,
    Ik laat het raam dicht, vind de sneeuwvlokken alleen buiten leuk! ;)

    Gezellig hé zo'n mama/dochter dag, ik ken dat! reuze leuk!

    Ik heb mijn swap ook op de post gedaan.. Ik ben echt enorm benieuwd, en hoop inderdaad dat de post niet staakt. Dan word het wel heel spannend!

    Als je je beertje af hebt zet je hem wel meteen op je blog toch? Lijkt me leuk!

    Groetjes,
    Jeanine.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk ida een mama/dochterdag. Wat vond ze ervan? Is ze nu ook verslaafd? Je hebt leuke spulletjes bemachtigd zeg. Ben benieuwd naar de swaps ;-).
    Liefs mar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ida wat een gezellige dag is dat geweest voor jullie! Ja naar Niels toegaan is voor mij net therapie ha,ha,ha! Heerlijk al die kleurtjes en mooie dingen. En dat is echt wel lief om zo'n mooi boek te krijgen, ben schieoenierig hoe het beertje eruit komt te zien. En zo'n swap ruil ding lijkt mij heel leuk!!! Misschien kan ik ook wel lid worden van die club....Je kerst kabouter heeft mijn hart veroverd wat is ie erg mooi geworden!!!! Ik heb het kerstvrouwtje voor mijn dochter gekocht zo leuk. Groetjes Smoek

    BeantwoordenVerwijderen