woensdag 8 december 2010

Bezoek...

 Ik kreeg onverwachts bezoek uit het bos, het was Meneer Kerst Kabouterman










Hij had een bos sprokkelhout bij zich, ik heb hem maar gauw binnengelaten en nu zitten we lekker warm voor de kachel








Hij vroeg of hij de kerst bij ons mocht door brengen, dan zorgt hij steeds voor hout in de kachel en zitten we saampjes warm


Tegen zo'n mooi kereltje zeg je toch geen nee? vooral niet met die kou buiten...
Spontaan ging stergezichtje ervan stralen ;-)











Lieve groet van mij!

2 opmerkingen:

  1. Ida, wat heb je weer mooie dingen gemaakt!! Geweldig hoor dat kaboutermannetje. Zou hem ook nog graag maken voor de kerst, maar ik weet niet of me dit nog gaat lukken. Maar als je hem zo ziet, begint het direct weer te kriebelen.
    Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enige kabouter, Ida. Je stergezichtje vind ik ook lief! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen