dinsdag 29 maart 2011

Workshop en onthulling!

Vorige week een workshopje gegeven aan ongeveer 20 meiden, gezelligheid ten top!
Ieder heeft haar eigen bloem gemaakt, ik had de bloemen voorgeknipt, zelf mochten ze de kleuren combineren, de bloemen naaien en kralen uitzoeken en bevestigen.
Een enerverend avondje waar ik met plezier op terug kijk!
Enerverend = In de negatieve betekenis 'op de zenuwen werkend'
Enerverend = In de positieve betekenis 'spannend', 'opwindend
Voor mij gelden beide regels ;-)

 Dit zijn enkele onderdelen van een quiltje, deze heb ik samen met de bewoners die de creatieve acitiviteit bezoeken gemaakt voor de onthulling van onze nieuwe activiteitenruimte; "De Inloop" De bewoners hebben de bloemen in elkaar gezet en letters uit vilt geknipt, de rest heb ik op de naaimachine in elkaar gestikt.

Mijn collega's en ik hebben er een feestelijk tintje aan gegeven, door iedereen uit te nodigen en het Quiltje te laten onthullen door twee actieve deelnemende dames uit de Clientenraad.
Zo gelachen, de dames vonden het maar wat spannend en hebben de dag ervoor 'geoefend' zodat het vandaag niet fout kon gaan. Tijdens de onthulling ging het dus wel fout! Maar dat maakte het juist ook weer heel erg leuk, want heel spontaan zei één van de dames; Maar we hebben wel geoefend en toen ging het goed!
 
Het Quiltje voor de onthulling
Het Quiltje na de onthulling!

Lieve groet van mij!



6 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend lief zeg!! en het zal ongetwijfeld een dolle boel zijn geweest met 20 viltende meiden!! leuk ideetje, die bloemen! een vriendin van mij, die niet vilt wil het ook eens doen, maarjah, waar begin je mee.. Dit lijkt me wel wat!

    Groetjes, Jeanine.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben helemaal weg van jullie quiltje! Zeer mooi en blijvend!!!
    Groetjes! Ghislaine!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie quilt.
    Leuk dat je hem samen met wat bewoners hebt gemaakt.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat superleuk dat quiltje!! Erg leuk dat je dat samen met de bewoners hebt gemaakt. Jullie mogen trots zijn op het resultaat!
    En een zeer geslaagde workshop! Leuk idee!!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap hoor om bloemen te maken met 20 meiden, ze zijn erg leuk geworden!
    De quilt die je samen met de bewoners hebt gemaakt ziet er goed uit.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen