dinsdag 21 februari 2012

Sandwich en driehoekjes

De tafelloper is vanavond gesandwiched, pfffff zere vingers en een beetje moe, ik dacht het 'even' te doen. Na het eten tafel afgeruimd en in orde gemaakt door twee planken erop te leggen. Daarop de onderkant geplakt, tussenlaag ertussen en vastgeplakt, de toplaag erop geplakt en daarna rijgen. Ik begon om 20.00u en ben gestopt om 23.00u tussendoor wel even een pauze genomen hoor ;-)
 Ook de twee randen met driehoekjes van het kompas zijn af. Morgenavond weer quiltles en krijgt dit alles weer een vervolg
Lieve groet van  mij!


4 opmerkingen:

  1. Ze zien er beide heel mooi uit.
    Zulke mooie kleuren.

    Groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de loper wel echt heel erg mooi geworden hoor! Dat sandwichen is wel altijd een crime, maar goed, je moet er wat voor over hebben.... Heb jij ook les van Aagje?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh die tafelloper ziet er echt geweldig mooi uit!
    Freubelgroetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er geweldig uit.
    Echt prachtig, maar ik mis op je blog nog je belevenissen op de handwerk beurs.
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen