maandag 26 september 2011

Pot met goud

Op de poppen en seizoenen club hadden we het plan om een eigen icoon te maken;
Deze heb ik gemaakt met de titel; Natuur!

Als klein meisje is mij ooit verteld dat wanneer de regenboog aan de hemel staat, dit komt omdat er aan het begin van de regenboog een pot met goud staat te blinken en dit de weerkaatsing in de lucht is. Ik ben vaak op zoek gegaan naar die pot met goud maar steeds als ik er bijna was, vervaagt het geheel ;-)))

Inmiddels ben ik een groot meisje en weet ik de betekenis van de regenboog;

“En dit,” zei God, “zal voor alle komende generaties het teken zijn van het verbond tussen mij en jullie en alle levende wezens bij jullie: ik plaats mijn boog in de wolken; die zal het teken zijn van het verbond tussen mij en de aarde. Wanneer ik wolken samendrijf boven de aarde en in die wolken de boog zichtbaar wordt, zal ik denken aan mijn verbond met jullie en met al wat leeft, en nooit weer zal het water aanzwellen tot een vloed die alles en iedereen vernietigt.”

Het blijft me fascineren, dit wondermooie natuurschoon.

Lieve groet van mij!

 

2 opmerkingen:

  1. Ida, Ik doe nog maar eens een poging! Dit maal via google chrome!

    eens kijken of dat succes heeft!

    Liefs Angelina

    p.s. Ik vind je icoon geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaah, gelukt! Het ligt dus waarschijnlijk aan internet explorer! Ik las net dat het het beste is om een pop-up reactie formulier te hebben! Die werkt het best!

    Liefs Angelina

    BeantwoordenVerwijderen